Descripció:
Casa de 300m2 i 100m2 de jardí, distribuïda en tres plantes més un estudi amb terrassa sota coberta. Totalment reformada, d’estil modernista, conservant tots els detalls, impecable restauració conservant el màxim l’originalitat dels elements empleats.
PLANTA BAIXA: Ampli rebedor, zona d’accés a les plantes superiors, despatx, lavabo, gran sala diàfana amb accés al jardí. Gran jardí amb pou i annexa (25m2) al final. PLANTA PRIMERA: zona de distribució, gran habitació doble amb armaris, bany complet amb dutxa, cuina oberta i equipada, ampli menjador sala d’estar amb sortida d’accés al jardí. PLANTA SEGONA: ampli distribuïdor, 2 habitacions dobles amb armaris, bany complet amb dutxa. Possibilitat de fer-hi un bany més. PLANTA SOTACOBERTA: distribuïdor amb zona de lectura, accés a 2 terrasses( Terrassa de façana de 15m2, terrassa pati 20m2 amb pèrgola i accés a l’ascensor (elevador).
Cal destacar la impecable reforma, cuidant al màxim tots els detalls, frescos tant a parets com sostres, terres hidràulics, motllures, portes i finestres originals, paviments i forjats de fusta,
La casa disposa de calefacció de gas natural, ascensor a totes les plantes. |