Descripció:
*Meravellosa casa al nucli del poble de Tossa de Mar, amb unes meravelloses vistes al mar i la muntanya.
Té una parcel·la d'aproximadament 1.000 m2 i la casa consta d'aproximadament 242 m2.
Es divideix en dues plantes, a la planta principal trobem un ampli saló menjador a dos nivells amb llar de foc i sortida a una terrassa amb unes meravelloses vistes al mar, la muntanya i la badia de Tossa de Mar La casa té cuina independent estil office, l'habitació principal, totes dues amb sortida a la terrassa i un lavabo.
La segona planta disposa d'altres 3 habitacions totes exteriors i amb sortides a terrasses i un bany molt ampli.
A la planta soterrani trobem un garatge privat i un celler, amb menjador ideal per gaudir del nostre temps lliure amb privacitat.
La casa té una gran piscina d'aigua salina i una terrassa ideal per a les nostres àpats a l'aire lliure, amb precioses vistes al mar.
La casa té tota classe de comoditats, aire condicionat, calefacció que la fa ideal per entrar a viure i per gaudir per una família, ja que a més té tots els serveis a prop. No ho dubti i vingui a visitar-la, li encantarà! |